یادواره شهدا در بشاگرد برگزار شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 7 خرداد 1394
بازدید : 542
نویسنده : فــردیـن احـمدی

همزمان با فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، یادواره شهید پیردادی و شهید زحمتکش با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بشاگرد، نماینده ولی فقیه در ناحیه سپاه بشاگرد و اساتید دانشگاه در گلزار شهدای شهر سردشت برگزار شد.

 

یادواره-شهید-پیردادی-12

به گزارش عصر بشاگرد، سرهنگ محمود سلیمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بشاگرد در این مراسم گفت: ملت ایران در طول هشت سال دفاع قهرمانانه در مقابل تهاجم گسترده دشمن، از خود الگوها و ایثارگری‌ هایی نشان دادند که این الگوها برای تمام دنیا به عنوان نمونه‌ های بارزی از گذشت و ایثار قابل عرضه است.

محمود سلیمانی با بیان اینکه یکی از فتوحات برجسته ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس، فتح خرمشهر بود، اظهار کرد: بازخوانی و مرور این حماسه و ایثار برای نسل جوان که از نزدیک این واقعه مهم تاریخ کشور را ندیده‌ اند، ضروری است.

وی با یادآوری سخنان امام خمینی(ره) که خرمشهر را خدا آزاد کرد، ادامه داد: فتح خرمشهر یک معجزه الهی بود که توانست موضع جهان را نسبت به ایران تغییر داده و روحیه مقاومت و ایثار را در وجود ملت و رزمندگان متجلی و مقدمات پیشنهادات برای صلح و خاتمه جنگ را از سوی جامعه جهانی فراهم کند.

فرمانده سپاه ناحیه بشاگرد گفت: جنگ تحمیلی از مهم‌ ترین رخدادهای قرن بیستم بود که در بحرانی‌ ترین منطقه دنیا یعنی خاورمیانه و به تعبیر رهبر معظم انقلاب در غرب آسیا به وقوع پیوست و هشت سال جنگ را به ملت ایران تحمیل کرد.

سرهنگ سلیمانی افزود: اختلافات مرزی بین ایران و عراق، وجود رودخانه استراتژیک اروندرود بین ایران و عراق، روحیات صدام و تصاحب جزایر سه‌ گانه از مهم‌ ترین محرک‌ های انگیزشی عراق برای آغاز جنگ با ایران بود.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر و آزادسازی این شهر بعد از گذشت ۲۰ ماه در سایه عنایت خداوند و تقوای رزمندگان حاصل شد، افزود: تغییر رویکرد جنگ از تدافعی به تهاجمی، تغییر معادلات و موازنه‌ های سیاسی و نظامی، تردید کشورهای عربی در زمینه توانایی‌ های نظامی عراق و افزایش نگرانی‌های آمریکا نسبت به قبل، از مهم‌ ترین آثار عملیات غرورآفرین فتح خرمشهر بود که درسی بزرگ برای ملت ایران است.

سلیمانی تصریح کرد: اینک نیز داشتن روحیه مطالبه‌ گری در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی و رسیدن به جامعه متمدن اسلامی رسالت خطیر ملت، جوانان و دانشجویان است که این امر عزم همگان را برای رسیدن به جامعه متمدن اسلامی با مجهز شدن به بصیرت و همت می‌ طلبد.

یادواره شهید پیردادی و زحمتکش به همت حوزه مقاومت امام حسین (ع) و با همکاری پایگاه مقاومت شهید پیردادی برگزار شد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخباراجتماعی , آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: یادواره شهدای بشاگرد, شهید زحمتکش, شهید پیردادی, یادواره،یاد یاران خونین شهر،8 سال دفاع مقدس،عصربشاگرد، صدای هرمزگان ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 1646
بازدید کل : 125092
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com